Tugce44 ahh ahh.. her hamile gordugume insallah bebegi kolik olmaz diye dua ediyorum inanin…7. Aydan bildiriyorum gececek emin olun ve sabredin. Ilaclar bir yere kadar tesir ediyor.. hic bir sey de tam gecirmiyor ama hafifletebilir(insallah)benim bebegime iyi gelenler, biogai ve nurharveys surup, her altini actigimda kolik masaji, kolik saati geldiginde buzuki orhan kolik muzikleri, pilates topuyla hafif hafif ziplama ve kolik saati gelmeden yarim saat once falan ilik duş oluyordu… bunlari yapinca hic degilse morarana kadar ağlaması kesilmisti… arabayla gezmek de rahatlatiyor yazmayi unutmusum.. kendi kendine donup hareketlenince geciyor bizimki 3. Ayda kolik bitti 4. Ayda gaz icin aglama bitti…