Tugce44 benim bebeğim geceleri.bile yatirdigim an beş dk sonra kıvranarak uyaniyordu sonra yüzüstü yatırmayı keşfettim uyku süresini biraz uzatabildim. Damlalarının hepsini kullandım biogaia sabit ekstradan gaz damlaları da İlk gün ise yarar ertesi gün yine aynı. Doktor günde yarım çay kaşığı zeytinyağı ver dedi o biraz rahatlattı 2 ayı geçince azalınca bitecek sandım sonra yine arttı yüzüstü yattığı için kıvranmaktan kendini ordan oraya atiyor. Dün yarım çay kaşığı sütüme çok az kimyon atıp verdim onun üstüne gündüz 3saat uyudu ilk defa. Bazı bebeklerde uzun surebiliyormus ama 2.aya geldiğinde çevre ve konuşmalar da ilgisini çektiği için sabahtsn akşama kadar ağlamalar olmuyor en azından beş dk öyle beş dk böyle oyalaniyor