Anneyimmben yok canim mama zatrn verme her anne de sütum yetmiyor mu kaygısı oluyor inan ben az aglamadim. Valla aglasam da hep emzirdim inan kafanı rahat tutunca bebek de rahat oluyor ve doyuyor. Senden alıyor bütün enerjini sen kafanı rahat tut emzir gitsin ben çok sonra yaptım bunu sen daha başındaain bide ☺ bol bol sutun olsun yarasın kuzucugaaaa inşallah. 😇