Nermin_erzk Anneyimmben biliyorum evet ödem atıyor ama doktorlar soruyor ödemi attıktan sonra kac kiloydu diye ona göre kilosuna bakıyorlar sanirim
TospikDefneninAnnesi Anneyimmben kocama göre süt obezi. Diyor senin yüzünden her dakika meme ağzında çocuğu obez yaptın. Öyle bir mantığı var eşimin de 🤦🏼♀️
Anneyimmben Zeyyy ay maşlh tabiki önemli olan sağlığı canım nebiliyim ebe öyle dedi birde Dr muz ne dicek bakalım inşlh iyidir hep bebişlerimiz iyi olsunlar
Zeyyy Anneyimmben doktorun her ay 1 kilo alsa 2yasinda 27 kilo olur obez olur öyle şey mi olur dedi gülerek 😊 ilk 3-4 ay 1 kilo civarı sonra bebeğe göre degisiyo 300-500 gr alması normal dedi
Anneyimmben ebrupoyraz canım yarıştırmak değil ki zaten :) sadece fikir edinip birbirimizde ne gibi değişiklikler var bilmek istemek belkide yasadığımız gelişmeyi paylaşmak bilgili olan annelere danışmak kötü değil ki tabiki Dr muz var yani ;)
Mervesnsz KediEti7 ayy maşaAllah bizde 2.800 doğduk şuan 18 günlüğüz üzülüyordum zayıf doğdu diye inşaAllah bizede sütümğz şifa olur çabuk toplarız ilk 15 günlük kontrolde ne kadar almıştınız kilo hatırlıyormusunuz 😌
KediEti7 Mervesnsz hiç üzülmeyin çok çabuk toparlanıyorlar 15 günlük kontrolde 400 gram almıştı birinci ay kontrolünde toplam 1 kg almıştı 3 kilo altı doğanlar daha çabuk toparlanıyor demişlerdi doğruymuş o yüzden hiç üzülmeyin sütünüz yarayacak tabi ki 🙏🏻😊
busrasahinn Anneyimmben 500 gram almış bir ay daha anne sütüyle devam edin yine 600 gramın altında alırsa verirsiniz mama
KediEti7 busrasahinn bununla ilgili bugün konu bile açtım hatta sağlık ocağında çok moralimi bozdular mama verdiğim için 😔
Rabia88 Anneyimmben kg bence gayet iyi neden mama verin dedi anlamıyorum anne sütü alıyorsa mamaya gerek yok kızım 3 aylıkken 65 cm 6500 du
Sedaeva Anneyimmben benim kızım 3aylık kontrolunde 60 cm 6300 dü. Ve çok kilo almasın diye kontrollu gidiyorum sizinkinin maşallahı var neresi az fazla bile 3 aylık bebeden 10 kilo mu bekliyo allah aşkına saçmalık