Seherronya canm bizim de dudak.bagımız var, doktora gittik hatta diş ve plastik cerraha gittik herhangi bir sorun olmaz ben kendi kızımın bile 13 yaşında ufak bir kesi atarak yaptım dedi , konuşmasına yemesine içmesine ve emmesine sorun olmaz dedi sadece dişleri bir tık ayrık olur dedi. Ama kesi de attırmadım 4 aylığız şimdilik bıraktık öyle