Seherronya
Elif hanım merhaba. Attığınız resimde bebeğin iki dişinin arasındaki boşluğu ve etin diş arasından geçip geçmediğini göremiyorum. Ama annenin dudağı kaldırabildiğini ve etin rahatlıkla esneme yapabildiğini görüyorum.
Esnemeyen, emmeye sorun çıkarmayan cinsten duruyor bu bağ. Bu sebeple sadece diş arasında boşluk yapmakla yetinir. 18-24 arasındaki konuşmasıda değerlendirilmeli. Ortalama kaç aylık olduğunu yazmadınız ama 24 aya kadar normal şekilde konuşamaması, nesneleri kendi çıkarabildiği seslerle söylemesi normaldir. Pelteklik 3-4 yaştan sonra değerlendirilir.
Üzgünüm köpek dişlerin iterek boşluğun kapanabileceğini düşünmüyorum ilerleyen zamanda, yan kesicileri ve köpek dişleri çıktıktan sonra diş kontrolüne gitmelerini öneririm. İyi günler.
canım böyle yazmış doktor