Nebociim Zehrasavas19 o zaman 1800 gram olduğunda emzirmeye çağırırlar seni 1900 olunca da çıkarırlar inşallah
Aysenur-efe Zehrasavas19 Bende kasım da 34+5 de doğum yaptım gebelik tansiyonu ve protein kaçağı vardı 3 gün hastane de yattım 4.günün gecesi kanamam geldi acil sezeryana alındım 2150 doğdu 12 gün kaldık 2000 yken çıktık
Cnsrz Bende 33+2 de doğum yaptım şuan bebeğim küvezde 8 gün oldu… dua edelim birbirimize rabbim sağlıkla kavuştursun inş hepimizi