Zehrasavas19 7 aylık sezeryan doğum yaptım bebeğim kuvezde doktorlar iyi durumu diyorlar cuma günü 1260 gram dı tansiyonum yüzünden erken dogum oldu
Nebociim Zehrasavas19 bende aynı durumdan ekstra gide idrarda protein kaçağım vardı 1740 gram Doğum yaptım 1640’a düştü 19 gün kuvözde kaldı
IrmakAliKerim Zehrasavas19 canım bende 33 haftalık doğum yaptım 23 gün kaldı küvözde sabırlı ol düzenli sütünü sağmayı sakın ihmal etme inşallah sağlıkla kavuşursun yavruna en kısa zamanda
Aysenur-efe Zehrasavas19 Bende kasım da 34+5 de doğum yaptım gebelik tansiyonu ve protein kaçağı vardı 3 gün hastane de yattım 4.günün gecesi kanamam geldi acil sezeryana alındım 2150 doğdu 12 gün kaldık 2000 yken çıktık
Nebociim Zehrasavas19 sadece 19 gün kaldı kilo alması ve solunumu zordu şükür çıktı evde benimle beraber ve şuan 4kilo
Miracs Kuzuum inşallah bir an önce çıkarsınız sağlıcakla. Üzülme sakın moralini olabildiğince yüksek tutmaya çalış sütünü düzenli sağ bol bol su iç bebeğin büyüyüp çıkınca çok süte ihtiyacı olacak annesi
Zehrasavas19 Miracs inşallah sütümü 3 saate bir sağıyorum yarın ilk kez sütüm bebeğe gidicek inşallah alışır sütümü
Miracs Zehrasavas19 Alır tabiki hasret ona annesi ☺️ göğüs ucunu kremle yara olmasın makineler yara yapabilir
Nebociim Zehrasavas19 o zaman 1800 gram olduğunda emzirmeye çağırırlar seni 1900 olunca da çıkarırlar inşallah
Miracs Zehrasavas19 Süt arttırıcı damlalar var galaktago kullanıyorum ben onu kullanabilirsin bide humana rezene al onu da iç sütün bol bol olsun ☺️