Mom4775 Kızım 3 yaşına giricek heves edip bir sürü bot aldık bu zamana kadar zaten ama dışarı çıktığımız yok. Hepsi yepyeni kaldı bir kere bile giyilmedi. Çıksakta çok çok ya hastaneye ya anneme gittik. Onlarada arabayla gittik hep bot giyiceği bi ortam olmadı. Bence gereksiz belli bir yaşa gelene kadar kullanılmıyor. Bende İstanbul Beykozda yaşıyorum bu arada 🌼