Mom4775 benim kızım bir yaşında 19 no giyiyordu şuan 14 aylık, 20 no giyiyor. 1.5 yaşına daha 4 ayı var o zaman kaç no giyer bilmiyorum ama haliyle kış meyvsimi için ayakkabı alacağız, birde o ayakkabının içinr çorap vs giydireceğiz ortalama ekim-nisan arasında girecek. Ben o yüzden 21-22 numara almayı düşünüyorum.
benim bebeğim birde ufak doğdu aslında diğer bebeklere göre ayak numarası küçükmü bilmiyorum . 14 aylık 20 no şuan