K1996 Matmazell_ cok agrın sancın oluyormu canım olmadığın zaman benim cok oluyor soğan kaynatıp suyunu içtiğim gibi ertesi gün oluyorum cünkü agrı olamadığımda cok oluyor bende 2 kere yaptm düzene girdim
Matmazell_ K1996 yok canım hiç ağrım sızım yok doğurduğumda da 2-3 gün oldum bi daha olmadım hiç ☺️ Ama evlenmeden aşırı ağrım olurdu belim karnım ilk gün hiç kalkamazdım inşallah ağrılı olmam olduğumda 😬
K1996 Matmazell_ ben doğumdan sonra olmadan 1 hafta önce agrısını cekmeye baslıyorum önceden böyle değildi
Matmazell_ rabiakilic2626 😂😂 ihtimaller dahilinde değil 😅 ama Allah korusun öyle bişi olsa anlayamıcam 😂😂 Allahım yazma yarabbim ya 😬😬
Matmazell_ K1996 aaa normalde doğurunca ağrı sızı kalmaz derlerdi hep bana 🤭 hem çocuk hem ağrı çok zordur senin için canm ya 😪 Yatsan yatamazsın kalksan halin yok Allah kolaylık versin 😔 bnimde majezk içmeden asla ağrısı kesilmezdi
Matmazell_ K1996 evet kesiyo ya ağrı kesiciler maleseff sıcak duşa falan girmeyi deneyin ben öyle yapıyodum ilaç içmiceksem