Matmazell_ Kızlar benim büyüklerim de böyleymiş ananem annem çocuk emmeden kesilmediği müddetçe adet olmazlarmş şuan kızım 1 yaş 16 günlük bende hala regl olmadım emiyo da başına gelen var mı doktora gitmek istiyorm ama şu durumda hastaneye girmeye korkuyorum 😪
Deletedmom11 Matmazell_ 18 aya kadar normal kabul ediliyor canım. Benim çevremde örneği yok ama ben doğumdan çıktığımda doktorum lohusalığın bittikten sonra adet olmayabilirsin korkma 18 ay normal daha fazla uzarsa gel demişti
Duygusm Matmazell_ Doktorum süt verdiğin sürece olmayabilir demişti. Siz en son ne zaman muayene oldunuz?
rabiakilic2626 Matmazell_ ben doğum yapalı 6ay oldu ama regli oluyorum nasıl olmuyorsun anlamadım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
K1996 Matmazell_ cok agrın sancın oluyormu canım olmadığın zaman benim cok oluyor soğan kaynatıp suyunu içtiğim gibi ertesi gün oluyorum cünkü agrı olamadığımda cok oluyor bende 2 kere yaptm düzene girdim
Matmazell_ Duygusm doğumdan sonra hiç muayene olmadım vaktim olmadı hiç 🙄 ya da ben ertledim bi sıkıntım olmadı çok şükür aslında o yüzden de bi gitmek istiyorm 🤦🏻♀️
Deletedmom11 Matmazell_ ama şunuda belirtti doktor. Eğer idrarda pis koku, iç çamaşırında akıntıve pis koku, rahim ağrıları va gibi anormal durumlar olursa 18 ayı bekleme diyede ekledi. Onlar yoksa sorunsuzsa 18 ay normal dedi
Matmazell_ Deletedmom11 normal akıntım var onlar yok hani olur ya bayanlarda günlük akıntı öyle 🤷🏻♀️ Ama ben bi istanbula dönmeden gitsem iyi olucak sanırım 🙄 çnkü doğumdan beri hiç doktora gitmedim 😬 İstanbulda korkudan yine gidemem 😅
Deletedmom11 Matmazell_ istanbulda bence hiç hastanenin önünden geçme ☺️ çok geçmiş olsun ama birley olduğunu sanmıyorum süt hormonundan kaynaklıdır tabi doğumdan sonra kontrole gitmediğinziz için muhakkak şart şuan gitmeniz
Matmazell_ Deletedmom11 evet haklısınız perşembe günü dönücem istanbula evime, şuan kendi memleketimdeyim gidiyim bişeyim yok ama görünmekte fayda var çok teşekkür ederm yorumlarınız için 💐
Matmazell_ rabiakilic2626 olmadım 😅 benm annemde emzirdiği müddetçe olmamış 2 yıl boyunca arkadaşımda oldu 6-7 aylıkken 🤷🏻♀️ Bünyeyle alakalı sanırım 😊
Elif3753 Ben dogumdan 13 ay sonra adet oldum. Kizim aktif emiyordu. Dort bes gun korona oldugum icin sutten kesmem gerekiyordu, sutten kestim ve adet oldum. Adetim de dort bes gun surdu
Matmazell_ Elif3753 aa çok geçmiş olsunn 💐 evet bnmde bi sıkıntım yok çok şükür süt kaynaklı diye düşünüyorm 🙄
Elif3753 Matmazell_ daha sutu kesmeseydim adet olmayacaktim canim kafana takma.. Sutten kestigin anda olursun
Matmazell_ rabiakilic2626 çok gerek olduğunu düşünmüyorm ama görüncem bi 😊 anormal bi durum değil o ladar canım benm annem hamilelik dahil 3 sene olmamış 😂