Elif3753 Eşimin Test sonucu cıkması ve karantınanın baslamasında 3. Günü ama benım hastalanmam ve belırtılerın baslaması persembeden bu yana yani 6. Günüm oluyor.agrı bende de var hıc bılmıyorum Acaba ınmısmıdır cıgere ama sırt bel ve cıgerlerın orası agrıyor ozellıkle öksürürken