Sevgili anneler ben 24 günlük bir anneyim bebeğim 6 gündür yenidoğan yoğunbakımda testler sonucunda covid 19a yakalandığını öğrendik bizim başımıza geldi nolur dikkat edin sizin başınıza gelmesin annesi olarak benim testimde pozitif çıktı. Evinize kimseyi kabul etmeyin sağlık ocağı hastaneye giderken dikkatli gidin bize nerden bulaştığı araştırılıyor ama bi sonuç alınamadı sanırım hastaneden yada sağlık ocağından olduğu düşünülüyor. Bebeğimi hastaneye yüksek ateşten götürmüştük götürdüğümüz günden itibaren bi belirti göstermediği için bugün inşallah evimize yollayacaklar bende pozitif olduğum için.Babası negatif çıktı böyle şeyler olabiliyormuş lütfen dikkat edin. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen.