Rumeysa34 benım kızımda sabah yumurta peynır kendı yaptığım bebe bisküvisi yiyor kahvaltıda sonra kemık suyundan corba yapıyorum öglen daha sonra mama verıyorum daha sonrada yoğurt,meyve yatarkende iyigeceler kasık maması yapıyorum sütüm yok kesildı o yuzden emzıremıyorum az mı?verıyorum mamayı bende bılemedım gece de her 3 saat arayla 160/200 iciyo