miniktavsanim Maşallah bebeğinize 🧿 Oğlum da bugün 8 aylık oldu. Bizim de dişlerimiz hala çıkmadı, belirtiler var sadece. Hele bi de o mızmızlığı. 😂 Yaklaşık bi haftadır kucağımdan indiremiyoruz. Bugün seminerler de başlıyor, nasıl ayrı kalacağız kızımla bilmem.. 😓 Emekleme hala yok. 🤷🏼♀️ Ek gıdaya başladığımızdan beri feci bi red var. Sebze, meyve hiçbir şey yemiyor. Varsa yoksa meme. Geceleri 635393629 kez uyanıyo emmek için. İliğimi kemiğimi kuruttu. 🤦🏼♀️😂 Babababa, dadadada, gagagaga, dededede diye nidalar atmaya bayılıyo. Dünden beri gel demeye çalışıyo gibi. Bugün bana gel diyecek sanırım. 😂