Aynı benim durum kızım yeni 4 buçuk aylık .bu kadar ay kocamla ayrı uyumak zorundayım kızım benimle uyuyor benle uyanıyor asla beşik istemiyor ki beşiğe de sığmıuor ama beşik kocaman büyüyen beşik ona rağmen dönüyor da dönüyor dönme yolu bitince ağlayarak kalkıyor :( Sallıyorum yerine koyarken hemen uyanıyor yani bazen ne kadar uyuyacaksa sallar vaziyette bacaklarım ağrısa da kalkmıyorum yerimden