Zerdaa Çünkü bebeğim en ufak sese uyanıyor öyle böyle değil çıplak ayakla parkeye bassam bile uyanıyor yatağıma girsem yorganin gicirtisindan bile .. en baştan beri bu şekildeydi ilk 4 ay gürültüde uyutmaya çalıştım beyaz gürültü elektrikli Süpürge hepsini denedim daha da kötü oldu sesi hiç sevmiyor TV acik olunca huysuzlaniuor ağlıyor eve gelen misafirleri görünce ağlıyor eşimle konusurken bir bakıyoruz ağlamaya başlamış hiç konusmadigimiz zaman hiç sorn çıkarmıyor doktora kaç kere gittik sesi sevmiyor sessiz ortamda büyütün huyu böyle dedi ve 7 aydır aayri yatıyoruz çünkü eşim yatakta bin kere dönüyor tuvalete gidiyor horluyor ve bebeğim 20 kere kalkıyor ağlıyor çıldırmak üzereyiz artık tükendim evde iş yapamiyorum bulaşık makinesinden bulasiklaru bile yerleştiremiyorum diğer odada yatarjen bile sesten uyanıyor artık kafayı yemek üzereyim
Ikrazumra19 Zerdaa ama bi sekilde alismasi lazim degil mj bu sekilde nereye kadar doktorda sacma konusmus bence sesi sevmiyor duye birsey mi hayati boyunca bu cocuk sessiz ortamda nasil kalicak bilemesim yani bence yol yakinken yavas yavas alismasi lazim
Ela26elif Zerdaa benim kızım da aynı evde hareket edemiyordum sifonu çekmeye korkuyordum uyanacak diye nefes alsan uyanıyordu telefonla bile konuşamıyordum Televizyon sesi kısık bizde aylarca ayrı yattık 13 aylık suan hala bazı geceler öyle ama eskiye göre biraz daha düzeldi ses olunca kımıldanıyor basende kalkıyor derin uykuya geçemiyorlarmış o yüzdenmiş uyanmaları
Ur1987 Zerdaa canım benım kızımda öyleydi ben sürekli müzik vs açtım oynayarak felan alıştırdım gece yatarken kolonda bile sabaha kadar müzik çalıyor piş piş vs sesi çok seviyor uyurken de şimdi ses arıyor alıştırmanı terçih ederim ileride sıkıntı olur ben kızımla bi yere gidemiyordum yani o derece son ses müzik aç yine de uyanmıyor 🧿🧿👍
Zeynepomer96 Zerdaa bu yüzden bebeğimin odasını 5 aylıkken ayırdım eşim de yatağa döndü😂 eğer bir odası varsa ayırmanı tavsiye ederim saat başı uyanan bebeğim gece bir kez uyanıyor artık 3 ay oldu ii ki ayırmışım
Zerdaa Ikrazumra19 alismiyor 4 ay denedim çıldırarak ağlıyordu en son sesi kesiyorduk uyuyordu doktor kaç ay eziyet etmişsiniz huyu böyle. Değişmez dedi
gknrylmaz Bi şekilde alıştırmanız lazım evet çok zor olduğuna eminim ama alışması lazım, nereye kadar bı şekilde devam edebilir sizin de sinirleriniz yıpranma noktasına gelir zaman ilerledikçe. İnşallah alıştıtabilirsiniz
Zerdaa Ela26elif bizimki en derin uykuda uyanıyor mesela uyuyor 2 saat geçiyor tuvalete gidecem çıplak ayakla halıya bassam o sürtme sesinden uyanıp ağlıyor
Ela26elif Zerdaa çok hassas demekki ama yaşından sonra düzelir. İnşallah bizim öle oldu 15 dk uyuyup uyanırdı şimdi düzene girdi çok şükür ses olayında da ara ara yapıyor
Zerdaa Ela26elif inşallah ama doktor düzelmez bazıları böyle hep sessizlik ister dedi eşim de kızıyor artık onun da sinirleri yıprandı sohbet bile edemiyoruz yanında biz konuşmaya başlayınca ağlıyor fısıldıyor uzvu
Ela26elif Zerdaa bizde aynıydık telefonu sessize aldırıyordum gelir gelmez konuşsa kavga ediyorduk uyanacak diye geçer sıkma canını iyi düşün iyi olsun canım elbet düzelir
Zerdaa Ur1987 krize giriyor doktor sesi açmayın psikolojisini bozacaksiniz huyu böyle dedi 4 ay denedim
Ela26elif Zerdaa YouTube dan çalışan araba seni yaz bebekler için olanı çıkıyor o çok işe yarıyor reklamsız 3 saat falan sürüyor kısık sesle aç dinlet rahatlatıyor biz öle yaptık aylarca. Hemen her sese uyanmıyordu
Zerdaa Ela26elif yok canım ne videolar açtım daha da kötü oldu fisiltidan bile huylaniyor nefret ediyor adeta .. üst komşum kapısını hızlı vursa hemen ağlıyor artık bıraktım kendi haline yine de deneyim bi onu
Ela26elif Zerdaa dene ben uyuturken açıyordum 10 dk da uyuyordu ses çaldığı sürece uyanmıyordu hiç şimdi istemiyor ama büyüdü sesi arıyor dikkatini çekiyor
Nisarabia27 Bence alıştırın tekrar deneyin ve vazgeçmeyin derim ve som olarak bir öneri Kulak tıkacı alın kulaklarını tıkayın duymazsa uyumuş olur 😁
Zerdaa Zeynepomer96 ayrı odası var fakat gece 3 kere kalkıp emiyor ve yatakta dönüyor mecbur aynı odada kaliyoruz
Eminos Zerdaa bebeginizin odasini ayirin sizin duyabileceginiz sekilde yakin oda olsun ben oglumun odasini ayirdigimdan beri daha iyi saglikli uyuyor diyebilirim gece elbette uyaniyor ama olsun
Zerdaa Eminos odası ayrı eşim yatak odasında uyuyor ben kızımın odasında. Yanındayken bile kalktığında duymuyorum bazen. Ayirsam hiç duymam
Eminos Zerdaa ben duyamadigim zamanlarda esim duyuyor bakın bi deneyin buyuyunce bebeginiz yalniz yatmak istemeyecek hep sizinle uyumak istiycek ama tabi siz bilirsiniz