2ikizannesi Benim ikizlerimin antibiyotik sonrası çok ciddi pişiği oldu fito ve hametanı karıştırıp kullandık pişiği düzeldi çok şükür
urasinannesi34 Mervee123 her tuvaletten sonra sabunla tıkayıp vazelın surdum cnm bız cozumu vazelınde bulduk
_Zeynep_bebek Arascan yani böyle şeylerde denemedim ama regl döneminde şekerli sıcak su içince agrımı azaltıyor bir çok kişide işe yarıyor 😂😂heryerde mutlaka bir şekerli su muhabbeti var
Mslll Mervee123 benim kızım nemden dolayı geçen ay çok terliyodu sırtı poposu komple dışarı attı kullanmadığım krem kalmadı en son yaraları için trukid diye bi lip kullanıyordum deneyeyim dedim bir haftada eser kalmadı çok şükür . Doğal bir ürün zaten
Mucizem01 Mervee123 FİTO krem çok etkili canım cildiye doktoru yazmıştı bize reçetesiz de alınabilir diye biliyorum.
Sukranpkr Mervee123 benimde 1 yaşında kızım var 10 gündür pişigi gecmedi ne yaptiysam doktor 2 krem söledi ve her bez degisimide yıkamamı kendiliginde kurumasini söledi ve havanlandirmami söledi şimdi ise eskisine gòre geçti diyebilirim
Syh42 Mervee123 bepanthol pişik kremi kullanıyoruz. Memnunum. Aşırı pişik varsa hametan deneyin. Etkili bir krem. Ama doktora bi danışın.