Kızlar bebeğim 11.5 aylık.Bundan yaklaşık 2-3 hafta kadar öncesi baya kötü pişik oldu,doktorumuzun önerisiyle birkaç farklı krem kullandık.Fakat geçmesi zaman aldı.Zar zor geçirdik.Aradan 1 hafta geçti geçmedi tekrarladı.Ve bir anda artıyor.Altını dahi değiştiremiyorum çok acıyor belli ki.Önerebileceğiniz iyi bir pişik kremi var mı kullanabiliceğim?Yardım edin lütfen.