FHKK Yasemin000 lcw den alıcz kış geliyor bebeişler büyüdü benim tabiremle giyecek hiç bişeyi yok 🙄😂😂
Yamacimm Yasemin000 ben geçen hafta jokerden aldım güzel indirim vardı 300 tl lik ürün 150 tlye geldi sweatler 10 15 tl eşofman altları 10 15 tl arası idi hep ve yerleri çok güzeldi
Mom013 Hamileyken hep H&M’den almıştım. Gerçekten çok güzeller😍 bana, zevkime en çok hitap eden yer orası ama gerçekten pahalı ve bazı ürünler bir kez giydirdim küçüldü🙈 çokçabuk küçüldüğü için acaba bu sefer başka biryerden mi alsam diyorum bende🧐
Organiktavuk Mom013 aslında h&m kalıpları büyük kızıma hala olan 9-12ay üstleri var en uzun süre giyebildiği marka bende 200üzeri 50tl indirim yapıyorlar bazen onu bekliyorum
Yasemin000 Mom013 ben hala almaya devam ediyorum hm den bebeğin küçükse çok çabuk büyüyorlar ondan olmuyor 😍
Woody Yasemin000 ben zHaziranda başladım 🙄 pançoda indirim vardı. 7 TL ksdife taytlar 25 e kaban almıştım. Sonra biraz lcwden aldım birkaç hafta önce. H Mden dun su taytları aldım, tavsiye ederim https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0865792003.html Civilden alınanlar çabucak eskiyor bence. Minicity daha kaliteli
Mom013 Organiktavuk evet ben bir heves biraz falza alınca sıra gelmedi bazılarını 2. kez giydirmeye 🙈 evet bemde öyle bir indirimden almıştım takipte kalalım😍
nicu Organiktavuk bebeğiniz kaç aylık ve kilosu boyu nedir acaba. Oğlum için bende HMden alışveriş yapacağım ama beden olayında çok kararsız kalıyorum
Naz_N Yasemin000 Carter’s, Zara ve H&M’den alıyorum her şeyini. Hamileyken ve sonrasında görüp beğendikçe ve indirime girdikçe almıştım, çok eksiğimiz yok şükür. Sadece astronot tulumların çıkmasını bekliyorum☺️
Denizanne Yasemin000 lcw ve hm den aldım bitirdim bile. İstanbulun havasına güven olmaz o yüzden başlasan rahat edersin olası yağmur vs drumunda
1mom1baby Yasemin000 dün lcw den sipariş verdim kış ve önümüzdeki yaz için aldım yazlıkların hepsi indirimde kışlıkların bazıları indirimde alt eşofman atlet ev terliği eksik kaldı eşofman ve atleti zaten pazardan alıyorum kışlık fiyatları bi özel günlerde düşer bide sezon sonunda
Yasemin000 1mom1baby ben de seneye olan yazlık alışverişini bitireyim çok mantıklı seneye hazır olur hem de yarı fiyatına ☺️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yasemin000 Ben yazdan tamamladım kışlıklarını. Sezon başladığında çok pahalı oluyor. Lcwaikiki den aldım her şeyini 🥰
Prensannesi__ AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aynen bende sizin gibi yaptım kışın yazlık aldım yazında kışlık aldım LCW den içi pamuklu swetler 8 tlyedi 11 15 en pahalısı şimdi yine var o swetler 30 dan başlıyor iyiki almışım diyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Prensannesi__ içi polarlı eşofman sltları 10 tlden aldım 2li kışlık taytlar 15 kalın tayt 10-15 kazaklar aldım 15-20 sweatshirtler bende aldım 15-20 tlden. Çok memnunum iyiki almışım diyorum bende artmış fiyatları
Sarisin Yasemin000 Siteden aldım, bayram zamanıydı mağazada henüz kışlıklar yoktu 😊 Sitenin outlet kısmına da bakın çok uygun oluyor
Aselinaannesi Yasemin000 civilin ürünleride güzel kalıpları normal kalıp yıkandığında renkleri solma falan yapmadi
Organiktavuk Mom013 valla ben sepete ekleyip beklicem bu sefer geçen aldığımda kızıma mont 2kazak 1tayt almıştım ve bu yılda giyer muhtemelen 😂 indirimsiz bir şey alamıyorum yaa 🙈