Ben de tıp aynı şikayetleri yaşamıştım. Karnım ayaklarım bacaklarım hamilelikten beter olmuştu. Proteinli şeyler ye demişti ödem
için doktor ama inmesi 2 haftayı buldu sonra birden sönmüştüm resmen. Bol yürüyüş, sıvı alımı, protein agırkıklı beslenme geçirecek merak etmeyin.