BeyzaEla yürümeye çalışmalısın gerçekten yardımı dokunur, şuan yaşadıkların çok normal, büyük abdestini yapamasan bile gaz çıkarman iyi gelicektir zaten henüz kalınbağırsakların düzgün çalışmayabilir sanırım.. Daha 4.gününmüş umutsuzluğa kapılma, geçicek bu günler, sabırlı ol canım