RundownMom benim de aklımda bu postu açmak vardı 😁 çok sağol iyi denk geldi 😊 ben bebek suyu veriyorum, 9 aylık ama artık sanırım bizim.ictigimiz hazır sulardan verebilirim. Suyu çok içmezdi ama pipetli suluk aldım. Maşallah çok iyi gidiyor. Fazla fazla bile içiyor.. sanırım artık normal suya da geçeceğim.