ays_dnz yemiyorsa zorlamiyacaksiniz, 3 + 1 N yöntemini duydunuz mu ?
siz :
nezaman, nerde ve ney yiyeceğine karar verirken
Çocuğunuz :
nekadar yiyeceğine karar verir
az mı yedi? Yapcak birşey yok ozaman o şekilde öğreneçek ve emin olun akşam yemeğini daha iyi yiyecek