Selamun aleykum, 🦋
uzun zaman sonra tekrar bir bakayim dedim kim neler yazmış diye sizin yazınıza denk geldim umarım bi faydası olur. Öncelikle yetememek diye birşey yok, çünkü Allahuteala hiçbir kuluna taşıyamıyacağı yükü yüklemez , yetmişsin ki içinde büyümüş, yetmişsin ki doğmuş, yetmişsin ki bu ayına kadar gelmiş🌸
her anne gibi kendimizi sorguladığımız çok oluyor evet ama buda doğanın kanunu 🤷🏻♀️
benim kızım şuan için 18 aylık 🧿, gününü sana paylaşayım belki fikir olur 🌺
8.00-8.30 arası uyanırız ☀️Güüüünayyydıııııınnn diye
8.30-9.00 arası uyanma rutinlerimizi yaparız, dişlerimizi 🦷 fırcalarız (yapabildiği kadar), yeni bez getirmesini rica ederim, erişebileçeği biyerde saklarsanız zevkle yapıyorlar, ben çekmecenin en alt kısmını doldurdum 🤭, daha sonra onu çöpe atar, daha sonrada cicilerimizi giyeriz öpüşüp koklaşırız.🥰
9.00-9.30 arası kahvaltımızı yaparız, karnımızı doyururuz 🥒🍅🧀🍞
9.30-10.30 arası kendi başına oynaması için özgür bırakırım (ev içinde mutlaka bir oyun alanınız olsun, ben oturma odamın bir kısmını ona ayırdım, fotoğraflrı linklerle bırakıyorum)
https://ibb.co/wySqjNq ; bu şekilde etrafda dağılmıyor
(bu süreç içinde televizyonumuz kapalı olur) kendisinede toplatırım
10.30-11 arası televizyon izleriz 📺 (niloya genelikle)
11-11.30 arası ya kitap okuruz 📚🤓 ya hayvanlari ogreniriz, yada resim cizeriz/boyariz
11.30-12.00 arasi oglen uykusu rutinlerimizi yapariz, dis fircalariz, tekrar bez getiririz bezimi degistiririz, onu çöpe atar, uyku tulumumuzu giyeriz, en sevdigimiz bebegimizi yatiririz , sütümüzü iceriz uyku sarkimizi soyleyip odamiza cikar uyuruz. 😴😴😴
12.00-15.00 araı o bi güzel uyurken ben evin işlerini hallederim, temizliğini çamaşırını 🥵
15.00-15.30 tekrar uyanma merasimi, bez isteme, bezi çöpe attırma vs vs, birde meyve yeriz 🍏🍎🍌🍐🍊🍇🍉🍓
15.30-16.30 arası mutlaka günde birtane küçük de olsa aktivite yaparım, pinterestde binlerce çeşit bulabilirsiniz 🥰
16.30-17.00 arası oyun dolabından bir kutu seçip oynar, bende yemeği hazırlarım🧸 oynadıktan sonra toplatırım
17.00-17.30 arası akşam yemeğimizi yiyoruz (kendisi yer 11 ayından beri, bana asla yedirtmez)🌯🍗🥘
17.30-18.00 arası oraları toparlayıp temizliyoruz birlikte eline bez verip bulaşıkları yerleştiriyoruz.🧽
18.00-18.30 arası ahşapdan oluşan bebek yapbozları yaparız
18.30- 19.00 arası banyomuzu yaparız🛁
19.00-19.30 arası sakinleştirici oyunlar yaparız (genelikle legonun duplolarıyla oynarız) 🧐
19.30-20.00 arasi akşam uykusu rutinlerimizi yapariz, dis fircalariz, tekrar bez getiririz bezimi degistiririz, onu çöpe atar, uyku tulumumuzu giyeriz, en sevdigimiz bebegimizi yatiririz , sütümüzü iceriz uyku sarkimizi soyleyip odamiza cikar uyuruz. 😴😴😴
20.00 dan sonra ben rahatça dağınıklık varsa topluyorum.