Balakannesi Emir123ali var kız bizim köyde varmış annemler çocukken okul arkadaşları Mehmet diye bı çocuk varmış şimdi koca adam okuldan çıkınca koşarak gelir fırında annesini emer eve öyle gidermiş 😂😂😂
Ebru52 esila_araass Allah’ım dahah neler duyacağız .. anne sütü şifadır ilaçtan değerlidir hatta şuan yapılan araştırmalara göre covid için savaşan antikorlar bile varmış içerisinde bir bebeğin emmesinde ne gibi sakınca olabilir. Şehvet mi duyacak senden yada başka bişey mi olacak minnacık günahsız bedeniyle sana sarılıyor . Bunu kimden duydunuz bilmiyorum ama itibar etmeyin lütfen ..
Eceannee esila_araass o nasıl bi günah ya anasinifina kadsr emsin isterse beslenme saatinde gider doyurur gelirim
Berrinsoyagazi14 esila_araass okadar haram günah şeyler yaparken emzirmeye takılmak 🤦🏻♀️ Sağlık açısını bilmemem ama haram olduğunu ilk kez duydum
Sasah1441 esila_araass tövbe yarabbim 🤦🏻♀️ bi yaşıma daha girdim 😝 bu kadar saçma bişi daha duymadım
Denizada0 esila_araass valla canim benim kayinvalidem hoşuna gittiği için eşimi 8 yaşına kadar emzirmiş, eşim tenefüste eve gelip emer öyle gidermiş.. 2 yaşından sonra emdiği süt ona cerez gibi .. faydası olmaz
Damlapilatin2020 esila_araass 2 sene mi valla ben mama ve meme şeklinde gidiyorum ilk 6 ay versem öpüp başıma koycam hiç sabrim kalmadı emzirmek için
bitterikolata esila_araass kuranda iki yıl emzirin diyor yanlış hatırlamıyorsam bazıları bunu iki yıldan sonra bıraktırın gibi algılıyor ama kuranda iki yıldan sonra haram diye bişey yazmıyor benim anladığım iki yıl emmesi gerektiği sonrası hakkında bişey yazmıyor. 14 aylık olacak emziriyorum kendi bırakana kadar emzirmeyi düşünüyorum ne zamana kadar emerse emsin
Sevilay61 esila_araass kuranda 2 yaşına kadar emziriin dıyor ama sonrası haramdır dıye bi ibare geçmiyor.
NurR esila_araass ya Allah aşkına evladın kızı erkeği mi olur evlat yahu evlat burda da mı ayrımcılık yapıcaz
bitterikolata Pinars ya bunu bu aralar çok okuyorum forumda. Bir yaşına kadar emmiş alacağını almış, bilmem iki yaşından sonra faydası yok falan filan kanser hastalarına bile anne sütü tavsiye edilirken bunu nasıl mantıklı buluyorlar bilemedim