esila_araass Erkek cocuklarını 2 seneden fazla emzirmek harammiş güya ve ilk kez duydum. Bilgisi olan yazabilirmi
Erencinarinannesi esila_araass haramı bilmiyorum ama 2 yaşını heyecanla bekliyorum çünkü çok yoruldum gece sırf meme emmek için sürekli kalkıyor alışkanlık oldu kesintisiz uyku için 10 ay sonrayı heyecanla bekliyorum şu an 13 ay 18 günlük
Alparslan-mom esila_araass haram degil de ahlak açısından iyi degil derler. Ama benim erkek kardesik 3 yasina kadar emdi. Cocuk emmek isterse napcan 🤷♀️
Fasulyem esila_araass erkek kız fark etmiyor 2 yaşından sonra emzirmek dogru degil dinen. Haram mı bilmiyorum ama uygun olmadığını biliyorum
Emir123ali esila_araass aksine hayır erkek çoçuğunu 7 yaşına kadar emzirirsen pehlivan olur derler oğlum 2 yaşına kadar emsin bukadarına razıym 3 yaşda olur yeterki emsin
Gizemta Emir123ali evet bu eski türk kültüründen kalma bir gelenek hatta o gelenekleri hala yaşayanlar moğollar burda 2 yaşa kadar emzirmek ne kadar tabiise orda da 6 yaşına kadar emzirmek genel görüş
delibirhatun esila_araass kaynım 4 yasa kadar emmiş kaynanamda dinine bağlı biri aklı ermiyor neden haram olsun ki hem
MayneymisAltintop Dinimiz asla temelsiz bir şeyi bizlere yasaklamaz. En geç 30.ayda memeden kesmek gerekir çocukları. Pedagojik olarak ta çocuğun bireyselliği ve özbenliği açısından uzun süreler emzirmek sakıncalı
zezeeyyy esila_araass ben de erkek çocuklarını en az 2 yaşına kadar emzirmek gerekmiş diye duydum dine açıdan
minnosvetontis esila_araass 2 ve ustu icin zaten memede sutmu kalir acaba benim erkenden biti icin 🤷🏻♀️ varken emzirin. Haramlik durumunu bilemem ama mantiklida gelmiyor evladimiz o bizim en ideal 2 en uzun 3 de sonlanmali bence 👌🏻
elizabeth esila_araass valla ben bugün 4 yaşına kadar emziren birini duydum yani koca çocuk kreşe başlasa başlar o yüzden emzirmek tuhaf geldi. Dinen ve tıbben bi sakıncası var mı bilmiyorum ama ister kız olsun ister erkek o yaşa kadar emzirmek istemezdim
Emir123ali Ya zaten kimse yoktur 7 yaşına kadar emziren heralde anne sütünün önemi için öyle söylerler arkadaşlar
Balakannesi Emir123ali var kız bizim köyde varmış annemler çocukken okul arkadaşları Mehmet diye bı çocuk varmış şimdi koca adam okuldan çıkınca koşarak gelir fırında annesini emer eve öyle gidermiş 😂😂😂