Elifyor olmasin insallah tabi belli ederdi kendini sanirim ama tedbir her zaman iyidir . Benim bebegim gece düşmüştü eger ağladıysa korkma demisti hemşiresi 4 saat uyutmadim ve sabah hemen kendi doktoruna götrdüm once ultrasonla kafa travmasi olup olmadığına baktilar sonra da doktorumuz fiziksel muayene yaptı. Melekler koruyor dedikleri sey olsa gerek , rabbim cumlenin evladini esirgesin insallaaah👍 bizi de haberdar et canim