Elifyor Edaemekli Blackcloud Ftmvrs13 Birkullanici Dilaferuz Dilaferuz Oglusannesi98 Bahargunduz 0 Elifelcn sevimeyuboglu61 Muhammedyusuf Çok teşekkür ederim hepinize keşke buraya yazmak daha önce aklıma gelseydi şimdi hastanedeyim ateş 38.5 çıktı ishal de olunca fitil veriler film çektiler tomo çekecekler onun için de uyutacaklar ilaç verdiler uyumasını bekliyorum kan gaita da alacaklar inşallah bir şey çıkmaz arkadaşlar Dua edin lütfen 🙏
Elifyor Asklepios DurukanEsen Dilaferuz Yorgunanne1 Elifelcn Blackcloud Samya Mora Elifelcn Ftmvrs13 Edaemekli Karadeniz sevimeyuboglu61 Berrinsoyagazi14 Edaemekli Kusura bakmayın tek tek Cevap yazamadım 😔 röntgen çekilmişti onda kırık vs bir şey çıkmadı çok şükür kan sonucunda viral enfeksiyon çıkmış onun için polikliniğe gelin dediler ve malesef ki tomografi çektiremedik arkadaşlar 3 kere derin uykusundan uyandı ve çektirmedi en ufak harekette uyanan bir bebek zaten. Bizde şimdi çıktık hastaneden gece sürekli uyandırıp kontrol etcez artık farklı bir durumla karşılaşırsak tekrar hastaneye gitcez