Hepimom 47 kiloydum 20 kilo aldım doğumdan sonra hızlıca eridim aynı kilomdayım geçen sene temmuzda doğum yaptım sezaryen benimde o sıcaklarda eridim resmen emzirdikçe gider kilon diyenler haklıymış bana öyle oldu 😂 göbek muhakkak kalıyor spor yapmadıkça düzelmiyor 🤦♀️ bende de var o göbek 👀