Hepimom 64ile hamile kalmıştım 82 yle doğuma girdim. Eve geldiğimizde 79dum. 1.haftanın sonunda 72ye indim ödemler gidince. Yapısal olarak çok kilo tutan biri değilim hareketli olup protein ağırlıklı beslenince geri kalanda kendiliğinden gitti. Çok şekerli ve hamur işi şeyler yememeye çalışın süt olacak diye genelde o tip beslenerek hata ediyor anneler.