Benım bebegımın de dokuzuncu ay kontrolunde demırı cok dusuk cıktı ve farrasanol surup verdı doktorumuz, ve et verın cocuga dedı kemık suları falan hıkaye onemlı olan etı yemeso dedı doktorumuz. Ben altıncı ayından ıtıbaren ferromıxın verıyordum hatta doktorumuz kızdı onlar allanıp pullanıp cocuklara katkısız dıye satılıyor ama onlaro vermeyın onlar cocuklara asla yetmez dedı. Sızınle de oaylasmak ıstedım onlara o kadar para verıp cocuklara kullandırtmayın dıye