Canım benim bebeğim damaklarını hep kaşıyor 4 buçuk aylık diş sıkıntısı başlamış dedi doktorum .normalde gece uykuları
çok düzenli baktım normalden farklı bir ağlama hissediyorsam çay kaşığı kadar calpol veriyorum. Sonuçta dili yok dişi yok ki derdini anlatsın . Bizimkinde gaz sorunu 2 aylıkken bitti . Gazı varsa da kızarır ıkınır garip bir ifadesi oluyor . Normalden farklı bir ağlamaysa doktoruna sorup calpol ver bence . Bana öyle dedi doktorum