Benim oğlum da 3 ay 25 günlük. Emmeye direniyor birkaç gündür bi emiyor bi bırakıp ağlıyor falan ama kesinlikle gaz değil çünkü öyle bir problemimiz yok. Ayakta sallanarak emziriyorum o zaman emiyor. Etrafa bakınıyor falan :) atak dönemindeyiz biz. Bitmesine daha 20 gün var :( he bir de bizimki de çok zor uyuyor. Gece de sık sık uyanıyor. Sabrın sonu selamet :) geçecek inşallah