Birkullanici Doktor değilim ama gözleri kaymıyor, kusmuyor, şişlik morluk ve iştahsızlık yok ise zannetmiyorum çocuklar hep düşüyor ve bıngıldakları onları koruyor. Ben götürmedim ama korkuyorsanız tabii götürün annesi olarak en iyisini siz bilirsiniz