Merhaba iyi geceler. 4 aylık kızım var. Doğumuma kadar aşı kafamda öyle bi soru işaretiydiki anlatmam mümkün değil. Ben çocuk gelişimi okudum. Bu konulara fazlasıyla hakim olduğumu ve aşının önemini bildiğimi zannediyodum. Ama öyle olmuyomuş. Şu an elimizin altındaki internet yer geldiğinde gerçekten çok faydalı bazı durumlardaysa insanı bildiği konuda bile cahil yapabiliyo. Bi yazı gördüm bizi yok etmek istiyolar yazmış bi anne. İnanın bunu bende okudum başka sitelerde. Sonradan eşimin sözü aklımı başıma getirdi. “Peki ya bu söylentilerle bulaşıcı hastalıkları yayarak bizi yok etmeye çalışıyolarsa?” Ve bu gerçekten benim bütün kaygılarımı aldı götürdü açıkcası. Kızımın bugün meningokok ve rota aşılarını yaptırdık. 2 gün önceyse 4 aylık aşılarını oldu. Demek istediğim şu ki söz konusu çocuk olunca insan bildiğinin cahili olabiliyo. Tabi bunu kafası karışmış anneler için söyleyebiliriz. Biraz uzun oldu kusura bakmayın.