SeymaSarac Bende 20 saat sanci cektim , 9 cm acildim ayni sekilde bebegim cikamadi ve sezaryene alindim . Doktorum da ben de normal doguma odakliydik. Fakat olmayinca olmuyor . Sezaryen de cok kotu birsey degilmis . Bi daha dogum yapsam normal dogum dusunmem 😬 dikis izine gelince estetik dikisse zamanla gider kaybolur insallah . Benim dikisi guzel yapmis doktorum bir kismi kayboldu bir kismi duruyor . 1 yil oldu dogum yapali . İnsallah sizinki de kaybolur .