Merhabalar öncelikle şunu söyleyim doğum için büyük konuşmamak lazımmış. En iyisi hayırlısı neyse öyle olsun demekmiş. Sürekli normal doğum istiyorum normal doğum istiyorum diye konuşurken 15 saat sancı çektikten sonra 8cm açıklıkla sezaryen oldum. Bebeğimin kafası bi türlü aşağı inmedi. Doktor artık bi sıkıntı var riske atamayız deyip sezaryene aldı. Meğer kordon dolanmış iki tur :( böyle bi şokla bi anda bebeğime kavuştum ama bu sezaryen olayı o kadar canımı sıktı ki. Kendimi normal doğuma çok alıştırmışım. Bir de sezaryen dikişim yamuk iyice moralimi bozuyor. Tek taraf çamaşırımın içinde kalıyor tek taraf yukarı doğru meyilli. Böyle bi şey başına gelen var mı? Doğum yapalı 38 gün oldu. Düzelir mi? Tekrar dikiş mi olması gerekir?