Ben 40 kilo aldım. Bebeğim 1 buçuk yaşında ve hepsini verdim. Daha önce başlasaydım spora ve diyete daha erken verirmişim. Ama hamileyken öyle alıştım ki yemeye, bi türlü bırakamıyodum. Artık canıma tak etmişti. Martta başladım sıkı diyet ve spor yaptım evde kendim youtube dan. 20 si gitmişti zaten 20 kalmıştı, 20 kilo verdim ve sezaryen olduğum halde sıfır göbek. Çünkü spotla verdim canjm. Eğer yapabiliyorsan sezaryen olmadıysan spor yap. Sezaryen olduysan da 6.aydan sonra başlanıyor spora. Youtıbe dan chole ting’in zayıflama programlarını yaptım ben.