Nergiss bebeğim biraz iri erkek bebek hep bi beden buyuk aldim çünkü kilosu ve omuzlari kaldiriyor ust bedende alt bedende ayina gore aliyorum kizlik aldim bende su an 17 aylik 18-24 aldim mevsimlikleri kisliklari 24-36 aldim pantolonları iki bedendende aldimbi tulumu da 18-24 aldim kisin giycek kaldiramaz diye oyle tercih ettim kaliplari buyuk olmuyor benim gördüğüm keske iade etmeseydiniz bebeginiz kilo alir giyerdi benim oglumda 9-10 aylikken 12-18 giyebiliyordu bazi kıyafetlerin kollarini katladigim olduydu