Nergiss Lc Waikiki ürünleri indirime girmiş Oğluma da kışlık için kıyafet siparişi verdim ama çok büyük geldi ürünler kilosuna göre verdim siparişleri mağazaya gidip iade ettim tekrar internetten sipariş verdim bu sefer bi beden küçük şimdi ise tereddütteyim bu seferde küçük gelecek diye 8 aylık oğlum bi kaç ay sonra 1 yaşına girecek kışlarıkları ilk defa lc waikikiden alıyorum normalde hep civil ve e bebekten. Alırdım büyük alırdım tam olurdu Waikikinin kalıpları çokmu büyük acaba güzel anneler 😊❤️
delibirhatun Nergiss karin bölgesini ölçüpte alabilirsiniz tam oluyor o zaman lcw ’nin kalıpları bazı şeyler küçük geliyor bazıları tam
TalentedMom Nergiss ben boyuna göre alıyorum malum zayıf biraz ama boyu uzun 6 aylık bebeğim 9-12 alıyorum e bebeğin kalıpları çok küçük ona göre alma lcnin fsrkkı kalıpları
_tospikannesi Nergiss aynen canım bende yazlık kıyafetlerini almıştım büyük geldi biraz ama giydirdim yazın iyi oldu büyük olması 🤗
Nergiss Ikrazumra19 12 18 aldım aslında kilosu şuan 9 ama kışa kadar çok 10 oluyor diye düşündüm kıyafetle bol geldi ki kilosuna görede
Nergiss Meftunbade bende pek dar sevemem tam üstüne otursun zaten sadece bu sene giymek şapşik gibi durmasını istemiyorum 😅
ayazasaf Nergiss şcw normalde e bebek civil çok küçük kuzum ondan garip gelmiştir 😄😄 yıkayınca çekmez küçülmez lcw lar ben e bebekten ne aldıysam çekti hrp uzun soluklu kullanamadık lcw nın ürünlerinden çok memnunum keşke 2 farklı beden alıp denetseydiniz bebeğinize diğerlerini o bedende alırdınız ben öyle yapıyordum 😄
Nergiss ayazasaf kışlık ürünleri mağazada olmadığı için internetine sipari verdim dün geldi giydirdim çok büyüdük geldi mağazada iade ettim bi aldığımın bi beden küçüğünü sipariş verdim bu sefer inşallah tam olur bu sefer 😊😊
AsilZeynepp Nergiss çok büyük değil bence ,bende indirimden alışveriş yaptım kızım tombik biraz şuan 5,5 aylık kış icin 18 24 aldım.buyuk gelmedi gozume
Slmnese Nergiss bende geçtiğimiz hafta kışlık alışverişinin nerdeyse % 90nını LCWaikiki’den alarak tamamladım diyebilirim. 17 aylık şu an 12-18 aylık giyiyor kışlık için 18-24 aldım. Ama altı için LCWaikikiden hep bi beden küçük alırım bacak boyundan dolayı. Lcnin biraz bacak boyu uzun oluyor çünkü çocukta. Ama üstü hep ay grubuna göre tam gelir. Ben doğduğundan beri hep Lcden alırım ve daha bir kere pişman da olmadım😊
Slmnese Slmnese bu arada Civil e bebek gibi mağazaların kıyafetleri bi tık küçük gibi yıkayınca da hep çeker. Ben aylardır almıyorum hediyeler dışında hiç giymiyor da diyebilirim belki o yüzden gözünüze küçük gelmiştir. Büyükten sıkıntı Çıkmaz da küçük olmasın😊
BuketBudak Nergiss bazı şeylerde kalıplar çok dar olabiliyor, mesela benim oğlum 2,5 aylık 67 cm boyu var lcv 3-6 ay olanlar şuan tam oluyor ama e bebekten 6-9 ay giydiriyorum. Ürünlerin kalıbıyla alakalı büyük al geniş geniş giysin
Nergiss BuketBudak 12 18 kolları uzun geldi 2 sefer katlamak gerek eteğinde biraz uzun geldi şuan 7 ay 19 günlük kışın için 9 12 istedim inşalllah pişman olmam
araskuzumm0918 Nergiss büyük olsun küçük olmasın derlerdi gıcıık olurdum ,doğruymuş,giyilemeyen onlarca takım bekliyor,lcw da bazı ürünler geniş bazısı dar ,açıkcası tam tuttuğu hiç olmuyor bende ,oğlum 2 yasına girecek 3-4yaş alıyorum oluyor