Emir123ali teşekkür ederim,ya sürekli hapşıriyo, öksürüyor, Dr bakiyo bişey yok iyi diyor,yeşil ishali var bir önceki ay mikrop kalmıştı ellerinden,ahnisi ateşi de cikiyo dedim ama bişey göremedim ben dedi, geceleri inliyor yavrum,karnını çekiyor kabız fena,mama öneriyor önerildiği ya ha yapiyo ya kabız, ek gidaha geçirdi deniyorum bişeyler ama böyle de yeşil renk yani kokulu kesin biseyi var,ne tahlil istedi ne bişey, zaten üslubu bı tiye alarak konuşması sinir ediyor beni,diğer postlarda da bahsettim, boyunu 62 cm ölçtü ondan 2 gün sonra sağlık ocağına götürdüm,olur mu yanlış olcmusler 66 cm bu çocuk dedi,böyle böyle dedim,bana yine tiye alarak ooo oylemiumis ya ozaman orda olctueun gibisinden ağzında geveledi bişeyler, kendi ölçtü 63 cm çıktı bu defa ☺️ İlginç yani, sürekli eli ağzında mikrop kaptiriyor kendini bebegm ya aşırı da dikkat ediyorum ama 😔