Esilanur benim kızım sadece anne sütüyle besleniyor ama o kadar baskı görüyorum ki şu su mevzusundan. “Nasıl yani bu bebek şimdi susuz mu yaşıyor, sen bu kıza nasıl su vermezsin, bak bardağa bakıyor demek ki su istiyor” bilmem ne. Anne sütü zaten hep su, doktorlar gerek görmüyor diyorum “öyle şey mi olur sudan zarar gelmez sen ver” diyorlar. Herkesin işi gücü bitti bizim kızın su içmemesini dert edindiler.