Mom0870 Esilanur Doktora danışmalısınız yeğenim hep mama içti ama doktoru vermeyin 6. Aya kadar dedi sonuçta o da su ile yapılıyor. Ama bizler ne desek doğru olmaz ❤️ Sağlıkla büyüsün.
Abc1234 3.aydan itibaren böbrek geliştiği için doktorumuz bize her emzirme sonrası 3 çay kaşığı su verebilirsin dedi. 3 ay 22 günlük bebeğim veriyorum hatırladıkça.
Deletedmom414 Esilanur az biberonuna koy o çeker bi kaç kere ben istediği kadar içiriyorum. Bi kaç tane içip bırakıyor
Deletedmom414 Esilanur mama sonrası ağızları kurıyor yazık ver cnm ihmal etme havada sıcak yazık onlarda susuyor
Miraykiz58 Esilanur biz mama ile besleniyoruz. Doktorum gerek yok ama havalar sıcak diye vereceksen beslenmeden sonra birkaç çay kaşığı verebilirsin demişti. Sıcak onları da etkiliyor bu yüzden günde 2-3 sefer veriyorum