xbiranne lisede doğum kontrol hapı kullanıyorum diye onla bunla yatıyor damgası yemiştim, o günler geldi gözümün önüne. Kimsenin ne yaşadığını, neden vitamin kullandığını bilemeyiz. Ne olursa olsun bu şekilde düşünmeyin lütfen. Evli olmadan hamileyse de bu onu ilgilendirir, kimseye söylemek zorunda değil ki..