xbiranne Sadece gebeler mi folik asit kullanır kızlar gebelik istemeyen birinden bahsediyoruö. Doktor yazdı diyor neymiş eksilmiş folik asit hamilelik düşünmüyor hatta evli de değil saklıyor olabilir
Prensesannesi43 xbiranne hayır ben gebelik düşünmeye başladım içmeye başladım 3 ay ictim öyle hamile kaldım hamile kalmadan önce baslanmali
1mom1baby xbiranne hamilelik öncesi ve hamile olanlar kullanır diye biliyorum ama planlanmamış hamilelikse kullanmadan hamile olmanın zararı yok
2balbiranne Synmannesi ben hamile kaldığım gibi başlıyorum ve bütün gebeliğim boyunca kullanıyorum hiç aksatmadan
Harvicell xbiranne hamilelik düşünmeden önce nörolojik şikayetlerim vardı folik asitim düşüktü o zaman kullanmıştım . Sadece hamile kalmak isteyenler ve hamileler kullanmaz tabi ki
Asyayse xbiranne benim alt komşum cok yakin arkadaşım 2 cocugu var kesinlikle düşünmüyor 3.u ama filim asit kullanıyordu dr halsizlik yorgu luk ve vitamin eksikliği oldugu icin vermiş birkac farklı vitamin de vermistimagnezyum bile iciyordu kadin.
SeymaBeyza xbiranne Bence kimsenin acigini aramayin.Mesela dogum kontrol hapini kisti olan kizlara da veriyor doktorlar onlar icin ne dusuneceksiniz?
xbiranne SeymaBeyza yaa bu benim çook yakınım. Kardeşim o yüzden onun iyiliği için hep arkasındayım zaten onun sadece bana yalan mı söyledi diye merak ettim
Ceydakoruc xbiranne folik asitte bir vitamindir ve sadece gebelik için kullanılmaz. Mübarek günde kimsenin günahını almayın bence
YavruKartal Kubra_2019 @xbiranne Folik asit gebelik dışında da kullanılmak durumunda kalınabilir. Folik asit B grubu vitaminler içerisindedir ve eksiklik yaşanabilir. Bahsettiğiniz kişi doğru mu söylüyor tabi ki bilemeyiz ama en azından Birazcık araştırsak kimseye yalancı damgası vurmayız belkide.
edaozdxxr YavruKartal benim erkek kardeşim için doktor folik asit yazmıştı. Demek ki o da hamilelik düşünüyor 😄😄😄😄