Esse0304 Deletedmom64 bizimde aynı bebeğim 2 3 gündür çok halsiz çok ağlıyor bundanmidir acaba ve ateşi çıkıyor ara ara
Esse0304 urasinannesi34 öyle bisey mi var bize kessinlikle dokunma ve bisey sürme kendi kendine geçicek bence başka doktorada danış ilk defa duydum
Zeytin_cekirdegi Deletedmom64 bişey olmaz canm bnm bebepimnde böyle okdu sonra içinden iltihap aktı iltihap akınca yavaş yavaş küçüldü şimdi küçük bi şişlik var normalmiş. Sen dokunma iltihabı kendiliğinden aksın
Fatma_FLZ Deletedmom64 o iltihap akiyor dokunmayın banyoda falan dikkat edin yikarken Ben doktorumuza sormuştum Çok iyi aşısı tutmuş dedi 7aylik olduk simdide kabuklaniyor
Kubra_2019 urasinannesi34 hic bir dr böyle bisey söylemez belki yanlış dinlemissinizdir oynamayın büyür çok iz kalor ileride sorunlara yol açarsınız