Deletedmom64 https://hizliresim.com/TRB5hF merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık ve verem aşısı bu raddeye geldi bu normal mi bilginiz var mı kesinlikle kıyafet giydirip çıkarırken ağlıyor çok kişiye sordum çok şişmiş senin ki dediler korktum
Aybkarslan Deletedmom64 bi sıkıntı yok gibi. Bizim de böyleydi arada iltihap oldu aktı yara oldu bida iltihap oldu filan 7aylik anca normal küçük bı kırmızılık seklinde
Helenyaz Deletedmom64 kızım 3.5 aylık küçük sinek ısırığı gibi kırmızılık var şu anda. Dr a sordunuzmu.
Kubra_2019 Deletedmom64 1 yaşına kadar normaldir canım annemiz korkmayın sıkmayın bastırmayın dus aldırırkende zorlamamakta dikkat edin 1 yaşından sonra kalırsa sıkıntı, geçmiş olsun🌸
CansuveCan Geçen günde böyle bir post görmüştüm aynı böyle ama onunki iltihap akıyordu herkes altına normla yorumu yazmıştı. Biz de bir sonraki ay olacağız 2. Ayımıza girince 🥺
Deletedmom64 Tlnbrky ben 2 aylıkken vururdum canım 3. Ayının sonunda belli etti ama herkeste degisiyor
Deletedmom64 Pazartesi 4 aylık aşımız var o zaman da sorup gosterecem verem asisini da bebeğinde aynı olan varmı diye açtım postu
Emine1806 şu an 4 aylığız, bizim de böyle bi gün böyle iltihaplı oluyor bi gün iltihap patlamış gibi oluyor, bizde telaşlandık ilk başta doktorumuza mesaj attık normal dedi
urasinannesi34 Kubra_2019 bana da dr sıkıp ıltıhabı bosaltırsın dedı ayy ıyıkı de yorumunuzu gordum nasıl yaparım dıye kra kara dusunuyodum bende 😱
MinervaEva Deletedmom64 Verem aşisi vurulduktan 2 hafta sonra falan kirmizi siskinlik oluyor daha sonrasinda giderek ici dolup bu sekilde sisiyor. Hemsireler zaten asiyi vururken soylemislerdi bunun olmasi gerektigini. Asinin tuttugunu gosterirmis. Bir yasina kadar bu sekilde kirmizi leke irin iltihap seklinde devam edebilir giderek kuculecek ve sonunda sadece izi kalacak dediler. Bizim de ayni su an😊
Aryemus_3 Deletedmom64 bizim 2 gündür hem yeşilimsi akıntı akıyor bazende yarası kalkınca kanıyor hemşire normal demişti şişmesi de normal
Bsrsgt Deletedmom64 canım kırmızı alan biraz büyük sanki bizim o kadar büyük değil doktoruna sor acilen.
Elzn01 Deletedmom64 bizimkide bu sekildi bide akıntılıydı 9 aylık olduk daha yeni yeni geçti sayılır doktora gitmiştik normal dedi antibiyatik krem verdi faydası oldu
urasinannesi34 Deletedmom64brnım oglumda 4 ay 12 gunluk ası yerı hafıf sısmeye basladı doktorumuz ıltahaplanacak sıkıp ıltıhabı bosaltırsık dedı bana da su an o. Raddede dııl ama nasıl yaparım bılmıyorum bende
Esse0304 urasinannesi34 öyle bisey mi var bize kessinlikle dokunma ve bisey sürme kendi kendine geçicek bence başka doktorada danış ilk defa duydum
Kubra_2019 urasinannesi34 hic bir dr böyle bisey söylemez belki yanlış dinlemissinizdir oynamayın büyür çok iz kalor ileride sorunlara yol açarsınız