Gamze-S ya canım anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar yapmaması normal bana kalırsa ilaçla yaptırma bağırsakları alışır bu duruma tembelleşir ilerde daha çok sorun olur büyüyünce biz gaz için aguline diye bitkisel bi şurup var onu kullanmıştık baya fayda etmişti bize eczacı önermişti bende bebeğime bunu kullanıyorum diye bi dene istersen